Łukasz Kotliński deputy creative directorem w Isobar Poland Group

Łukasz Kotliński (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński - objął stanowisko deputy creative directora.
Łukasz Kotliński będzie współpracował z Joanną Biernacką, creative directorem Isobar Poland Group. Ostatnio był dyrektorem kreatywnym w agencji Mind, wcześniej związany był także z agencjami Lvov, McCann i JWT.
Kotliński w teamie z Izą Przepiórską (kreatywny konsultant w Mind) zdobył ponad 70 nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych. Jego prace były publikowane w "Epica Book", "Lurzer's Archive", "Shots" oraz w albumie „101 reklam, które musisz znać”. Współpracował między innymi z takimi firmami, jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’Oréal, Nestlé, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska.
Z końcem czerwca z Isobar rozstał się Maciek Kozina, associate creative director.
(AMS, 22.08.2018)
