Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Provident i Axa we wspólnej kampanii wizerunkowej

Za przygotowanie i kreację kampanii odpowiada agencja Isobar (screen: YouTube.com/providentpolska)

Firma pożyczkowa Provident Polska wraz z firmą ubezpieczeniową Axa rozpoczęły kampanię wizerunkową, w której podsumowały dotychczasową współpracę (firmy współpracują ze sobą od 2014 roku).

W kampanii Provident i Axa dziękują klientom "za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy". W 30-sekundowym spocie pokazano, jak rodzice oglądają występ szkolny swoich dzieci. Jednocześnie firmy poinformowały w nim, że w latach 2015-2020 Axa zawarła 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta.

Kampania prowadzona jest w telewizji i w internecie. Za jej przygotowanie i kreację odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska), media zaplanowała i kupiła agencja mediowa OMD.

Galeria: World Press Photo - 2020 nominacje do Zdjęcia Roku i Fotoreportażu Roku

(IKO, 05.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.