Provident i Axa we wspólnej kampanii wizerunkowej

Za przygotowanie i kreację kampanii odpowiada agencja Isobar (screen: YouTube.com/providentpolska)
Firma pożyczkowa Provident Polska wraz z firmą ubezpieczeniową Axa rozpoczęły kampanię wizerunkową, w której podsumowały dotychczasową współpracę (firmy współpracują ze sobą od 2014 roku).
W kampanii Provident i Axa dziękują klientom "za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy". W 30-sekundowym spocie pokazano, jak rodzice oglądają występ szkolny swoich dzieci. Jednocześnie firmy poinformowały w nim, że w latach 2015-2020 Axa zawarła 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta.
Kampania prowadzona jest w telewizji i w internecie. Za jej przygotowanie i kreację odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska), media zaplanowała i kupiła agencja mediowa OMD.
(IKO, 05.03.2020)
