Krzysztof Gonciarz współpracuje z firmą Johnson & Johnson
Materiały przygotowane przez Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" (screen YouTube/Krzysztof Gonciarz)
Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy dla marki Acuvue z portfolio Johnson & Johnson.
Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata. Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".
Materiały przygotowane przez Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość". W jej ramach powstały materiały wideo opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym Acuvue lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepniczkę Marię Andrejczyk.
Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.
(AMS, 28.02.2020)