Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Gonciarz współpracuje z firmą Johnson & Johnson

Materiały przygotowane przez Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" (screen YouTube/Krzysztof Gonciarz)

Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy dla marki Acuvue z portfolio Johnson & Johnson.

Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata. Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".

Materiały przygotowane przez Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość". W jej ramach powstały materiały wideo opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym Acuvue lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepniczkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

(AMS, 28.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.