Joanna Biernacka zakończyła pracę w agencji Isobar
Joanna Biernacka z branżą reklamową związana jest od 1998 roku (fot. materiały prasowe)
Joanna Biernacka, creative technology & innovations director w agencji Isobar (Dentsu), rozstała się z dotychczasową firmą.
Z branżą reklamową związana jest od 1998 roku. Do Isobar Polska dołączyła w maju 2016 roku. Jako creative group head odpowiadała za zarządzanie jednym z zespołów kreatywnych agencji. Po awansie na stanowisko deputy creative director odpowiadała (wraz z Maciejem Koziną) za zarządzanie całym zespołem kreacji. W lipcu ub.r. objęła w Isobar stanowisko creative technology & innovations director.
Biernacka doświadczenie zdobywała w takich agencjach, jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Jej prace nagradzano na: Cannes Liones, Golden Drum, Epica Awards, Effie, The Sabre Awards, KTR.
(AMS, 25.10.2021)