Lotos wybiera Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi kreatywnej
Wcześniej Grupa Lotos współpracowała z Havas Warsaw, Eskadrą oraz FCB Bridge2Fun (fot. Przemysław Czopow/Wikipedia)
Grupa Lotos zakończyła prowadzony od sierpnia 2021 roku przetarg kreatywny i podpisała dwuletnie umowy ramowe z Appellą, The Humans i Isobar Polska.
Do zadań agencji należą usługi kreatywne (opracowywanie konceptów i kampanii reklamowych, znaków graficznych, haseł, projektów materiałów reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych), ustalanie zasad, regulaminów i mechaniki promocji sprzedaży (np. loterie, konkursy, programy lojalnościowe), konceptów reklam ambientowych oraz wszelkich niestandardowych form i akcji reklamowych, produkcja materiałów graficznych, audio i wideo, opracowywanie strategii promocji i jej realizacja, tworzenie platform marketingowych, linii kreatywnej promocji reklamowej z zakresu ATL, BTL, interactive, a także działań PR marki.
Czytaj też: Akcja Demokracja odpowiada na kampanię o cenach energii. Zebrano ponad 10 tys. zł
Wcześniej za działania kreatywne odpowiadały agencje Havas Warsaw, Eskadra oraz FCB Bridge2Fun. W zeszłym tygodniu Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg mediowy, który wygrała agencja MediaHub.
(KAP, 16.02.2022)