Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKN Orlen przestaje sponsorować Huberta Hurkacza

Huberta Hurkacza od sierpnia 2019 roku wspierała Grupa Lotos. Po fuzji Lotosu z PKN Orlen – to Orlen został sponsorem sportowca (screen: YouTube/Wimbledon)

W trakcie Australian Open na koszulce najlepszego polskiego tenisisty  Huberta Hurkacza nie było już widocznego tam wcześniej logo PKN Orlen – umowa sponsorska wygasła z końcem 2022 roku i nie została przedłużona. Głównym sponsorem Hurkacza pozostaje firma Yonex.

Jak wyjaśnia biuro prasowe PKN Orlen, współpraca z Hubertem Hurkaczem była projektem sponsoringowym Grupy Lotos, który w ramach procesu połączenia firm został przejęty przez Grupę Orlen. "Umowa ta wygasła z końcem grudnia 2022" – wyjaśnia biuro prasowe Orlenu.

Czytaj też: PKN Orlen na kolejne cztery lata z PZPN

"Grupa Orlen kontynuuje sponsoring dwóch najbardziej popularnych dyscyplin sportu w Polsce przejętych wraz z Grupą Lotos, czyli piłki nożnej oraz skoków narciarskich. Orlen kształtuje politykę sponsoringową w sposób kompleksowy i długofalowy. Dotyczy to również wykorzystywania zasobów sponsoringowych w działaniach marketingowych, komunikacyjnych i wspierających sprzedaż. Orlen ma swoją wizję i swoje cele, które konsekwentnie realizuje – taka polityka przekłada się na silną pozycję spółki, jako największego sponsora polskiego sportu" – napisano w odpowiedzi na pytania "Presserwisu".

"Ostatnie lata to dynamiczny wzrost zaangażowania PKN Orlen w sponsoring sportowy. Obecnie koncern wspiera blisko 100 zawodników indywidualnych, ponad 70 klubów, 10 związków sportowych oraz dwa komitety olimpijskie. W programach sportowych współfinansowanych przez PKN Orlen bierze udział ponad 62 tysiące dzieci. Dzięki zaangażowaniu koncernu tylko od 2018 r. polscy zawodnicy i reprezentacje wywalczyli ponad 150 medali na najważniejszych międzynarodowych imprezach sportowych – igrzyskach olimpijskich, mistrzostwach świata i Europy".

Czytaj też: Polska Press powinna zrezygnować z plebiscytu "Osobowość Roku". Nominowani nie chcą nominacji

Grupa Lotos wspierała Hurkacza od sierpnia 2019 roku. Po fuzji Lotosu z PKN Orlen – to Orlen został sponsorem sportowca. Osobną umowę z Lotosem, a później grupą PKN Orlen miał podpisaną też Polski Związek Tenisowy, ale ona również wygasła z końcem 2022 roku i nie została przedłużona. Jest to konsekwencja afery związanej z byłym prezesem związku Mirosławem Skrzypczyńskim. W październiku ub.r. portal Onet ujawnił, że Skrzypczyński miał przez lata stosować przemoc psychiczną i fizyczną wobec swojej rodziny oraz trenowanych przez niego zawodniczek, które oskarżały go także o molestowanie.

Według rankingu ATP Hurkacz jest obecnie dziesiąty na świecie. W sierpniu 2022 plasował się nawet na dziewiątym miejscu, będąc tym samym najwyżej sklasyfikowanym polskim tenisistą w historii.

Czytaj też: Narodowe Centrum Kultury z nową odsłoną kampanii "Ojczysty – dodaj do ulubionych". Czyta Krystyna Czubówna

(AMS, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.