Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKN Orlen na kolejne cztery lata z PZPN

W ramach współpracy z Orlenem w reklamach sponsora występowali najbardziej rozpoznawalni piłkarze, w tym Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i Piotr Zieliński (screen: YouTube/PKN ORLEN S.A.)

PKN Orlen przedłużył współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Koncern przez cztery lata będzie sponsorem generalnym polskiej piłki nożnej, jedenastu reprezentacji narodowych – w tym reprezentacji seniorskiej mężczyzn – oraz sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskich – m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski.

Jak informuje agencja Publicon, roczny ekwiwalent reklamowy wynikający ze wsparcia PZPN dla sponsora głównego w 2021 roku przekroczył 410 mln zł.

Czytaj też: POT zapłaciła PZPN 3,7 mln zł za promocję kraju przez piłkarzy

Kanały społecznościowe "Łączy nas piłka" obserwuje prawie 5 mln użytkowników, a mecze biało-czerwonych podczas mundialu w Katarze oglądało w telewizji i internecie średnio 12,5 mln widzów. W ramach współpracy z Orlenem w reklamach sponsora występowali najbardziej rozpoznawalni piłkarze, w tym Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i Piotr Zieliński.

PKN Orlen będzie w najbliższych latach także sponsorem generalnym reprezentacji Polski kobiet, kadr młodzieżowych, a także sponsorem tytularnym Pucharu Polski kobiet, Ekstraligi kobiet oraz 1. Ligi kobiet. Warto zauważyć, że oglądalność meczów kadry kobiet w eliminacjach Mistrzostw Świata w szczytach komunikacyjnych przekraczała 400 tys. widzów.

Czytaj też: Para PR-owców nabrała media – także polskie – akcją w sprawie zakazu "Last Christmas"

Polska spółka planuje również wspieranie kadry Polski w rozgrywkach e-sportowych związanych z piłką nożną. Koncern będzie sponsorem tytularnym ePucharu Polski oraz generalnym sponsorem reprezentacji Polski w eFutbolu, która jest aktualnym wicemistrzem świata FIFAe Nations Cup 2022 oraz wicemistrzem Europy UEFA eEURO 2021.

W czasie obowiązywania nowej umowy reprezentacja Polski mężczyzn rozegra dwa cykle eliminacyjne – do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata. W 2025 roku odbędą się natomiast Mistrzostwa Europy kobiet. Polska jest jednym z kandydatów do organizacji tego wydarzenia.

Czytaj też: Wojna to straszny temat, markom jest więc strasznie przykro – i tyle

(KAP, 13.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.