Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

POT zapłaciła PZPN 3,7 mln zł za promocję kraju przez piłkarzy

Za 64 proc. ekwiwalentu reklamowego odpowiadają transmisje meczów reprezentacji w Telewizji Polskiej (fot. materiały prasowe)

Polska Organizacja Turystyczna przekazała Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej 3,7 mln zł w zamian za działania promujące Polskę przez sportowców biorących udział w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej w Katarze.

Polacy rozegrali w Katarze cztery spotkania. Trzy w fazie grupowej i jedno w pucharowej, z późniejszym wicemistrzem świata Francją.

Czytaj też: PZPN z szansą na przedłużenie umowy ze sponsorem. Biedronka nie potwierdza

Niedawno według opublikowanej przez Publicon Sport analizy PSMM Monitoring & More od marca do października br. sumaryczny szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) osiągnięty przez sponsorów reprezentacji Polski przekroczył 612 mln zł, a liczba medialnych ekspozycji ich marek wyniosła prawie 38 tys.

(KAP, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.