Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZPN z szansą na przedłużenie umowy ze sponsorem. Biedronka nie potwierdza

Z końcem 2022 roku wygasa część kontraktów PZPN (fot: PZPN)

Polski Związek Piłki Nożnej może mieć szansę na podpisanie nowej umowy z właścicielem sieci sklepów Biedronka. Poinformował o tym na swoim profilu twitterowym Mateusz Borek z Kanału Sportowego.

"Słyszę, że Biedronka jednak zostaje z PZPN i podpisuje dłuższą umowę" – napisał Borek w czwartek na Twitterze.

Tej informacji nie potwierdził "Presserwisowi" Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Jeronimo Martins Polska, do którego należy Biedronka. – Nic nie mam do powiedzenia w tej sprawie – powiedział Mierzwa.

Czytaj też: TVP miała 22 sponsorów transmisji z mundialu

Biedronka jest związana z PZPN od 12 lat. Współpraca rozpoczęła się jeszcze przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej rozgrywanymi w Polsce i w Ukrainie. Jednak we wtorek serwis Business Insider Polska opublikował informację, według której ta współpraca miałaby się zakończyć. Według nieoficjalnych danych, cytowanych przez Business Insider Polska, roczna kwota, jaką Biedronka wspiera PZPN, ma wynosić 2 mln zł. Sama umowa o współpracy wygasa z końcem 2022 roku.

Polską kadrę w piłce nożnej sponsorują również m.in. Lotos, a po jego przejęciu – Orlen (20 mln zł rocznie plus bonusy), od maja 2022 roku InPost (8-10 mln zł). Po trzech latach ze współpracy zrezygnował T-Mobile.

Czytaj też: Dariusz Szpakowski krótko i pięknie pożegnał się i przeprosił. „Nie odkładam mikrofonu”

(PAR, 21.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.