TVP miała 22 sponsorów transmisji z mundialu
Podczas mundialu najczęściej pojawiały się billboardy sponsorskie firmy Drutex (screen: YouTube.com/FIFATV)
Biuro reklamy Telewizji Polskiej pozyskało 22 sponsorów transmisji z mundialu w Katarze. Najbardziej aktywny był producent okien Drutex.
W trakcie mundialu przy transmisjach pojawiły się billboardy sponsorskie następujących firm: Drutex, PKN Orlen, Tarczyński, T-Mobile, Visa International, Media Expert, Mlekovita, Nissan, Credit Agricole, Leroy Merlin, Menarini Group, Apart, Klima-Therm, Sandoz, Bosch, US Pharmacia, Ustronianka, Insert, Suzuki Motor Poland, Polski Związek Piłki Nożnej, Blachotrapez i Biuro Narodowe Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska.
Czytaj też: Mundial w Katarze oglądało mniej telewidzów niż poprzednie mistrzostwa w Rosji
Z danych obejmujących okres do 15 grudnia, czyli bez spotkań o trzecie miejsce i finału, wynika, że najczęściej pojawiały się billboardy sponsorskie firmy Drutex – 280 razy. Łącznie wygenerowały one 950 punktów ratingowych (GRP). Drugi pod względem GRP był PKN Orlen (771 GRP), a trzecia – firma Tarczyński (621 GRP).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 20.12.2022)