Dentsu Aegis Network planuje przebudowę grupy
Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki awansują w strukturach agencji Isobar Polska (fot. materiały prasowe)
Dentsu Aegis Network zmieni sposób funkcjonowania grupy - wynika z informacji "Presserwisu".
Dentsu chce stworzyć struktury kompetencyjne pracujące na rzecz poszczególnych klientów. Struktury te mają być powołane z zespołów wszystkich spółek istniejących w Dentsu - w miarę potrzeb danego klienta. Na razie nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, czy zmiany te pociągną za sobą likwidację marek agencyjnych istniejących w Dentsu.
Przebudowa Dentsu miała zostać zakończona i ogłoszona w kwietniu, ale w związku z pandemią koronawirusa została przesunięta na wrzesień-październik. W skład Dentsu wchodzą: Isobar, Grupa Red8, Propeller Film, Carat, Vizeum, iProspect, The Story Lab, Amplifi, Dentsu Data Services, Dentsu X.
Przebudowie grupy towarzyszą zmiany personalne. Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansowali w strukturach agencji Isobar Polska: Dobrzyniecki, dotychczas digital transformation product director, objął stanowisko operations directora agencji, a Tygielska, client partner, awansowała na stanowisko growth director.
Do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, technologii oraz contentu i e-commerce. Tygielska po awansie stoi na czele struktur client service i new business. Raportują do niej client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. Dobrzyniecki i Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka, chief activation officera & MD Isobar w grupie Dentsu Aegis Network Polska, który przyznał, że zmiana ta jest częścią dużo większego procesu, "kolejnego etapu transformacji grupy w duchu One Dentsu". Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy z Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum, i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.
(AMS, 16.04.2020)