Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dentsu Aegis Network planuje przebudowę grupy

Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki awansują w strukturach agencji Isobar Polska (fot. materiały prasowe)

Dentsu Aegis Network zmieni sposób funkcjonowania grupy - wynika z informacji "Presserwisu".

Dentsu chce stworzyć struktury kompetencyjne pracujące na rzecz poszczególnych klientów. Struktury te mają być powołane z zespołów wszystkich spółek istniejących w Dentsu - w miarę potrzeb danego klienta. Na razie nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, czy zmiany te pociągną za sobą likwidację marek agencyjnych istniejących w Dentsu.

Przebudowa Dentsu miała zostać zakończona i ogłoszona w kwietniu, ale w związku z pandemią koronawirusa została przesunięta na wrzesień-październik. W skład Dentsu wchodzą: Isobar, Grupa Red8, Propeller Film, Carat, Vizeum, iProspect, The Story Lab, Amplifi, Dentsu Data Services, Dentsu X.

Przebudowie grupy towarzyszą zmiany personalne. Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansowali w strukturach agencji Isobar Polska: Dobrzyniecki, dotychczas digital transformation product director, objął stanowisko operations directora agencji, a Tygielska, client partner, awansowała na stanowisko growth director.

Do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, technologii oraz contentu i e-commerce. Tygielska po awansie stoi na czele struktur client service i new business. Raportują do niej client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. Dobrzyniecki i Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka, chief activation officera & MD Isobar w grupie Dentsu Aegis Network Polska, który przyznał, że zmiana ta jest częścią dużo większego procesu, "kolejnego etapu transformacji grupy w duchu One Dentsu". Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy z Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum, i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.

(AMS, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.