Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z inbound marketingu i CRM

HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu (fot. Carlos Muza/Unsplash)

Isobar Polska rozszerza kompetencje w zakresie digital experience platforms (DXP) - agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot.

Isobar Polska rozszerza kompetencje w zakresie digital experience platforms (DXP) - agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot.

Agencja może wdrażać platformę HubSpot w firmach z sektora MŚP i w dużych organizacjach. Podpisanie umowy partnerskiej z HubSpot Inc. rozszerza globalny program partnerski Dentsu, w którym są już m.in. Adobe, Salesforce, SAP, Microsoft, Google.

HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta wraz z darmowym CRM. Platforma pozwala zwiększyć skuteczność działań marketingu i sprzedaży dzięki zaawansowanej automatyzacji oraz wykorzystaniu metodyk inbound marketingu (marketing przychodzący).

(AMS, 30.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.