Isobar Polska wzmacnia kompetencje z inbound marketingu i CRM

HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu (fot. Carlos Muza/Unsplash)
Isobar Polska rozszerza kompetencje w zakresie digital experience platforms (DXP) - agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot.
Isobar Polska rozszerza kompetencje w zakresie digital experience platforms (DXP) - agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot.
Agencja może wdrażać platformę HubSpot w firmach z sektora MŚP i w dużych organizacjach. Podpisanie umowy partnerskiej z HubSpot Inc. rozszerza globalny program partnerski Dentsu, w którym są już m.in. Adobe, Salesforce, SAP, Microsoft, Google.
HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta wraz z darmowym CRM. Platforma pozwala zwiększyć skuteczność działań marketingu i sprzedaży dzięki zaawansowanej automatyzacji oraz wykorzystaniu metodyk inbound marketingu (marketing przychodzący).
(AMS, 30.09.2021)
