Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie (fot. materiały prasowe)

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Katarzyna Strachota i objęła stanowisko customer experience strategy lead.

W Isobar ma się zająć rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne. Przy ścisłej współpracy z agencjami performance Dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce. Dodatkowo ma być odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów.

Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 roku przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę senior consultant w działach data analytics i doradztwie strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital, m.in. dla takich marek, jak IKEA i Carrefour.

Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 short listy Cannes Lions.


(AMS, 26.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.