Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska
Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie (fot. materiały prasowe)
Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Katarzyna Strachota i objęła stanowisko customer experience strategy lead.
W Isobar ma się zająć rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne. Przy ścisłej współpracy z agencjami performance Dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce. Dodatkowo ma być odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów.
Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 roku przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę senior consultant w działach data analytics i doradztwie strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital, m.in. dla takich marek, jak IKEA i Carrefour.
Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 short listy Cannes Lions.
(AMS, 26.10.2021)