Johnson & Johnson rusza z performance’ową kampanią Acuvue
Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” (fot. materiały prasowe)
Johnson & Johnson kampanią wspiera akcję „21 dni z Acuvue”.
Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue. Powszechne bariery potencjalnych użytkowników soczewek kontaktowych wiążą się najczęściej z obawami przed zakładaniem i zdejmowaniem soczewek, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.
W odpowiedzi na te obawy marka Acuvue rzuca potencjalnym użytkownikom wyzwanie, którego idea została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w UK. Trzeba pobrać aplikację, odebrać próbne soczewki kontaktowe i korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji.
Kampania prowadzona jest w modelu Programmatic VOD, Programmatic, Universal App Campaign, Programmatic Display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.
Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się Universal McCann, agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje Acuvue jest ADHD Interactive.
(AMS, 28.09.2021)