Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Johnson & Johnson rusza z performance’ową kampanią Acuvue

Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” (fot. materiały prasowe)

Johnson & Johnson kampanią wspiera akcję „21 dni z Acuvue”.

Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue.  Powszechne bariery potencjalnych użytkowników soczewek kontaktowych wiążą się najczęściej z obawami przed zakładaniem i zdejmowaniem soczewek, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.

W odpowiedzi na te obawy marka Acuvue rzuca potencjalnym użytkownikom  wyzwanie, którego idea została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w UK. Trzeba pobrać aplikację, odebrać próbne soczewki kontaktowe i korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji.
Kampania prowadzona jest w modelu Programmatic VOD, Programmatic, Universal App Campaign, Programmatic Display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się Universal McCann, agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje Acuvue jest ADHD Interactive.

(AMS, 28.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.