09/2003

Press

Spis treści:

Źródło tragedii

Dla dziennikarza to najczarniejszy scenariusz: anonimowe źródło informacji zostaje ujawnione i swoją odwagę przypłaca życiem.

Rottweiler

To Alastaira Campbella miał wskazać doktor Kelly jako autora fałszerstwa irackiego dossier. Choć komisja niezależnych sędziów oczyściła Campbella z tego zarzutu, wkrótce zrezygnował ze stanowiska.

Przełom w walce

Rozmowa z Janem Nowakiem-Jeziorańskim.

Z prokuratora adwokat

Maciej Gorzeliński, Rafał Kasprów czy Jacek Łęski to najbardziej znane nazwiska dziennikarstwa śledczego lat 90. Swoimi tekstami rozbijali układy polityczno-biznesowe. Dziś dla nich pracują.

Przeciążenie

Po nocy ciemności w Ameryce stało się jasne, że media powinny inwestować w generatory prądu, gdyż straty ponoszone z powodu braku reklam są większe niż koszty obsługi systemów awaryjnych.

Maszynka sensów

Kinga Dunin, felietonistka "Wysokich Obcasów", wyjaśnia, dlaczego nie należy pisać felietonów.

Berlin w cyfrze

By oglądać telewizję w Berlinie, trzeba teraz założyć antenę satelitarną, kupić dekoder cyfrowy lub podłączyć się do telewizji kablowej.

Monopol na Podhalu

Publikacje "Tygodnika Podhalańskiego" łączą górali rozsianych po świecie, ale dzielą tych pod Giewontem.

Zawsze trzecia

Pracownicy TVP 3 narzekają, że zarząd Telewizji Polskiej nie ma jasnej koncepcji rozwoju kanału.

Dane niekontrolowane

Wydawcy często nadużywają regulaminu ZKDP, który wyjaśnia zasady wykorzystywania danych w celach promocyjnych.

Fakty 24

Integracja redakcji "Faktów" i TVN 24ma przynieść oszczędności całej Grupie ITI przez lepsze wykorzystanie sprzętu i ludzi.

Oprogramuj kampanię

Na rynek oprogramowania służącego do planowania kampanii radiowej wchodzą nowi gracze.

Opera pekińska

12 spotów w trzy miesiące - w takim tempie agencje pracują dla telekomów.

Nie ma jak w domu

Wielu reklamodawców trafia na czarne listy dłużników mediów, bo domy mediowe przetrzymują ich pieniądze.

Widoczny PR

Popularne na Zachodzie dostarczanie materiałów PR na kasetach wideo w Polsce napotyka barierę kosztów i obawy przed kryptoreklamą.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.