Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

09/2005

Press

Spis treści:

Media w sierpniu

Rady polityków

– polityczne aspiracje członków rad nadzorczych mediów publicznych

Format damski

– „Daily Mail” wzorcem dla nowego dziennika Agory

Musi się zwrócić

– fundusze inwesty-cyjne czują opór przed wchodzeniem
w nowe przedsięwzięcia w mediach

Winieta razy respondent

– nowe, droższe badania czytelnictwa mogą nie znaleźć chętnych do ich zakupu wydawców

Czytelnie, ale płytko

– zachodni specjaliści od PR oceniają plakaty kandydatów na prezydenta

Szybkie oko

– Paweł Kopczyński
z Agencji Reutera pisze o pracy fotoedytora w agencji informacyjnej

Udział w Ruchu

– obawy kolporterów
i niecierpliwość wydawców przed prywatyzacją Ruchu

Zagraniczny desant

– prasa importowana na polski rynek

Eskalacja

umów franczyzowych w sieci Radia Eska

Fotofuchy

fotoreporterów lokalnej prasy

Recka bez lansu

– jak pisać o kulturze klubowej

Narada na odległość

– telekonferencje usprawniają kontakt między pracownikami firm

Fetysz zasięgu

– telewizyjne kanały tematyczne tanim i dobrym miejscem dla reklamy wielu produktów

Kobiety 16–49

– kobieca widownia utrzymuje producentów i telewizje

Gazeta z okienka

– czy w Polsce sprzedaż e-gazet osiągnie takie rozmiary jak na Zachodzie

Press

Ideowy pomarańcz

- Orange powinien postawić na nietypowe formy marketingu

Press

Jan K., brat Kowalskiego

- media uważają, że polskie prawo chroni przestępców, i coraz częściej ujawniają nazwiska podejrzanych

Obraz za obraz

- cień Tomasza lisa w tle awantury między TVN-em a Polsatem

Press

Interranking

Adama Chabińskiego

Press

Ranking

Karoliny Korwin Piotrowskiej

Press

Kadłubek Kapturka

- KRRiT wymusiła na Heyah zmianę reklamy

Press

Hak na Szydło

- rozmowa z Agnieszką Szydłowską, dziennikarką kulturalną
i muzyczną Trójki

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.