Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

09/2005

Press

Spis treści:

Media w sierpniu

Rady polityków

– polityczne aspiracje członków rad nadzorczych mediów publicznych

Format damski

– „Daily Mail” wzorcem dla nowego dziennika Agory

Musi się zwrócić

– fundusze inwesty-cyjne czują opór przed wchodzeniem
w nowe przedsięwzięcia w mediach

Winieta razy respondent

– nowe, droższe badania czytelnictwa mogą nie znaleźć chętnych do ich zakupu wydawców

Czytelnie, ale płytko

– zachodni specjaliści od PR oceniają plakaty kandydatów na prezydenta

Szybkie oko

– Paweł Kopczyński
z Agencji Reutera pisze o pracy fotoedytora w agencji informacyjnej

Udział w Ruchu

– obawy kolporterów
i niecierpliwość wydawców przed prywatyzacją Ruchu

Zagraniczny desant

– prasa importowana na polski rynek

Eskalacja

umów franczyzowych w sieci Radia Eska

Fotofuchy

fotoreporterów lokalnej prasy

Recka bez lansu

– jak pisać o kulturze klubowej

Narada na odległość

– telekonferencje usprawniają kontakt między pracownikami firm

Fetysz zasięgu

– telewizyjne kanały tematyczne tanim i dobrym miejscem dla reklamy wielu produktów

Kobiety 16–49

– kobieca widownia utrzymuje producentów i telewizje

Gazeta z okienka

– czy w Polsce sprzedaż e-gazet osiągnie takie rozmiary jak na Zachodzie

Press

Ideowy pomarańcz

- Orange powinien postawić na nietypowe formy marketingu

Press

Jan K., brat Kowalskiego

- media uważają, że polskie prawo chroni przestępców, i coraz częściej ujawniają nazwiska podejrzanych

Obraz za obraz

- cień Tomasza lisa w tle awantury między TVN-em a Polsatem

Press

Interranking

Adama Chabińskiego

Press

Ranking

Karoliny Korwin Piotrowskiej

Press

Kadłubek Kapturka

- KRRiT wymusiła na Heyah zmianę reklamy

Press

Hak na Szydło

- rozmowa z Agnieszką Szydłowską, dziennikarką kulturalną
i muzyczną Trójki

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.