Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

06/2005

Press

Spis treści:

Media w maju

Grand Press Photo 2005

Wtopiona w ścianę

– rozmowa z Anną Bedyńską, autorką Zdjęcia Roku

Grand Press Photo 2005

– laureaci

Błędy kryje zszywka

– reakcje środowiska na błąd popełniony przez „Gazetę Wyborczą”

Dołujące opinie

– wydawcy tygodników opinii nie mają recepty na powstrzymanie spadku sprzedaży

Moja wina

– szefowie największych polskich wydawnictw opowiadają o swoich błędach oraz o tym, jakie wyciągnęli z nich wnioski

Pulitzer nie szkodzi

– amerykańskie gazety lokalne bliższe prawdziwemu dziennikarstwu niż tytuły medialnych koncernów

Lifestyle i porady

– w prasie budowlanej i wnętrzarskiej rośnie liczba reklam wizerunkowych

E-mailem w klienta

– sprawdziliśmy, jak na e-maile od klientów reagują wielkie firmy

Kiełkujący segment

– co nowego w prasie ogrodniczej

Twórcy czy najemnicy?

– czy autor programu telewizyjnego ma prawo do swego dzieła

Zabezpieczyć szczęście

– co musi zrobić wydawca, żeby nie stracić na loterii dla czytelników

Pochwalić darczyńcę

w kampaniach społecznych nie ma co liczyć na media

Kandydat w piaskownicy

– najgorsze pomysły promocyjne kandydatów do parlamentu

Press

Oczy świadka

– rozmowa z Franceskiem Zizolą, zwycięzcą World Press Photo, przewodniczącym jury Grand Press Photo

Press

Podglądanie z misją

, czyli „The Apprentice”, fenomenalny reality show
o biznesie

Press

Interranking

Leszka Talki

Press

Ranking

Grzegorza Miecugowa

Mniej reality, więcej show

– widzowie odchodzą, ale producenci chcą dalej kręcić

Ucho w redakcji

– czy agenci są wśród nas?

Press

Znikająca blondynka

– Katia z reklamy Simplusa milczy, pozostanie więc tylko symbolem seksu

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.