10/2005

Press

Spis treści:

Chód do tyłu

Roberta Korzeniowskiego, szefa sportu w TVP

Naciągana misja

- miasta, które odwiedzało "Lato z Jedynką", musiały płacić. Czy to zgodnie z misją TVP?

Zostajemy

- huragan Katrina był dla dziennikarzy szkołą przetrwania

Punkt lojalności

- programy lojalnościowe hamują spadek sprzedaży

Gazeta Nowa

- przygotowywany przez Agorę tytuł zwiększy zainteresowanie reklamodawców prasą codzienną

Recepta Bauera

- kolejne segmenty rynku wydawca podbija tą samą metodą

Darmówka popołudniówka

przysparza brytyjskim dziennikom czytelników i reklamodawców

Gorset

- sylwetka byłego prezesa sieci Radio Plus ks. Kazimierza Sowy

Zagubieni media plannerzy

– badamy wiedzę specjalistów od prasy, radia i telewizji

Zmień ton!

– coraz więcej polskich stacji radiowych zmienia swe formaty

Radiowy Mc Donald’s

– w Stanach Zjednoczonych wygrywa radio robione metodą na chybił trafił

Tak pięknie zeszła

– rozmowa z Elżbietą Chabierską, Sprzedawcą Roku 2005 w konkursie Ruchu SA

Zakupowa ściągawka

– jest coraz więcej pism shoppingowych, choć specjaliści dobrze im nie wróżą

Pismo o pisaniu

– na 170 pism literackich obecnych na rynku żadne na siebie nie zarabia

Ulica nie popłaca

– wydawcy upierają się przy ulicznej sprzedaży gazet, choć jest nieopłacalna

Nośnik wzrostu

– rośnie popyt na reklamę zewnętrzną

Użyteczna prasówka

– pomimo wątpliwości prawnych wzrasta znaczenie usług monitoringu informacji prasowych

Media we wrześniu

Press

Legioniści

- rozmowa z Andrzejem Morozowskim i Tomaszem Sekielskim, autorami programu „Teraz my!” w TVN-ie

Press

Ranking

Pauliny Stolarek

Press

Interranking

Zbigniewa Bańskiego

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.