Wydanie: PRESS 03/2003
Ofensywa Reality Show
Informacje o śmierci reality show są przedwczesne. Nigdy dotąd gatunek nie święcił takich triumfów jak teraz.
Tom Ridge, sekretarz Departa mentu Bezpieczeństwa Ojczyzny, zaleca w celu zabezpieczenia domów przed bronią chemiczną i biologiczną gromadzenie zapasów taśmy izolacyjnej - tymczasem Amerykanie uciekają do krainy reality show. W poniedziałek 17 lutego br. finał "Joe Millionaire" - programu najbardziej ostatnio przebojowej sieci FOX Ruperta Murdocha - obejrzało ponad 40 mln telewidzów. To wynik porównywalny z oglądalnością ceremonii wręczenia Oscarów.
Pomysł programu był zarazem prosty i finansowo genialny. O względy Joego Millionaire'a, który jakoby odziedziczył w spadku 50 mln dolarów, ubiega się 20 dziewczyn. Po każdym odcinku kilka z nich otrzymuje czarną polewkę. W finale Joe wyznaje, że nie jest milionerem, tylko prostym robotnikiem budowlanym.
Tadeusz Zachurski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter