Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 10/2013

Ranking flash mobów

Polskie flash moby mają jeden z dwóch atutów: albo ciekawy pomysł, albo wykonanie. Nie zdarza się, by oba były naraz

Na Zachodzie flash moby stają się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem marketingowym, w Polsce wciąż jeszcze sięga się po nie bardzo rzadko. Poniżej przedstawiamy dziesięć projektów, które zrealizowano w Polsce w ciągu ostatnich trzech lat. Ocenili je eksperci od tworzenia wizerunku, kreacji i strategii marki, przyznając punkty od 0 (ocena najniższa) do 10 (ocena najwyższa) w czterech kategoriach: pomysł, realizacja, zaangażowanie otoczenia, skuteczność.
Prezentowane przykłady – ale też inne znane z rynku – pokazują, że firmy nie do końca jeszcze umieją wykorzystywać możliwości, jakie stwarzają takie happeningi. 
Brakuje przede wszystkim dobrych, oryginalnych pomysłów, lecz także dobrze zrealizowanych filmów, które dokumentują flash moba. To one bowiem mają zaciekawić i zachęcić do dzielenia się nimi, by – wirusowo – zapewnić im zasięg.

Jury

Arkadiusz Bińczyk, dyrektor zarządzający AM-Art Media 
Artur Ucher, prezes Imagine Nation
Lech C. Król, współwłaściciel Adwertajzing
Tomasz Mazurek, account manager Imagine 
Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors

JS

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.