Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Wydanie: PRESS 10/2013

Polacy wolą blondynkę

Kampania Play z gwiazdami pokazuje, że dziś to klient decyduje, kto jest celebrytą

Do salonu Play pewnym krokiem wchodzi aktorka Małgorzata Socha. Idzie w kierunku lady, gdzie równo przystrzyżony brunet, w koszuli zapiętej pod samą szyję, jednym tchem recytuje ofertę Play. Ale nie ma pojęcia, z kim rozmawia. Stojąca w pobliżu długowłosa blondynka o niebieskich oczach ożywia się na widok aktorki i z niedowierzaniem szepce: „Sooocha”.

„Uwielbiam to »socha«”, „A ja tam tę reklamę oglądam dla blondynki”, „Uwielbiam Basię, jest stworzona do tej roli, genialna”, „Gdyby nie Basia, te reklamy byłyby nudne” –  rozpisują się na YouTube fani blondynki. Jej profil „Blondynka z reklam Play” powstał miesiąc od startu kampanii (22 lutego br.) i ma już prawie 150 tys. fanów. Nieznana wcześniej aktorka Barbara Kurdej-Szatan i towarzyszący jej w spotach Play aktor Maciej Łagodziński po dziewięciu miesiącach kampanii są niemal tak popularni jak dziesięciu celebrytów zatrudnionych przez Play do tych spotów za grube pieniądze.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.