Wydanie: PRESS 10/2013
Polacy wolą blondynkę
Kampania Play z gwiazdami pokazuje, że dziś to klient decyduje, kto jest celebrytą
Do salonu Play pewnym krokiem wchodzi aktorka Małgorzata Socha. Idzie w kierunku lady, gdzie równo przystrzyżony brunet, w koszuli zapiętej pod samą szyję, jednym tchem recytuje ofertę Play. Ale nie ma pojęcia, z kim rozmawia. Stojąca w pobliżu długowłosa blondynka o niebieskich oczach ożywia się na widok aktorki i z niedowierzaniem szepce: „Sooocha”.
„Uwielbiam to »socha«”, „A ja tam tę reklamę oglądam dla blondynki”, „Uwielbiam Basię, jest stworzona do tej roli, genialna”, „Gdyby nie Basia, te reklamy byłyby nudne” – rozpisują się na YouTube fani blondynki. Jej profil „Blondynka z reklam Play” powstał miesiąc od startu kampanii (22 lutego br.) i ma już prawie 150 tys. fanów. Nieznana wcześniej aktorka Barbara Kurdej-Szatan i towarzyszący jej w spotach Play aktor Maciej Łagodziński po dziewięciu miesiącach kampanii są niemal tak popularni jak dziesięciu celebrytów zatrudnionych przez Play do tych spotów za grube pieniądze.
Daria Różańska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter