Wydanie: PRESS 02/2011
Gadżeciarze
Tomasz Wrzesiński, 32-letni pracownik jednego z wydawnictw, żartuje, że nie telewizor, lecz iPhone stał się jego oknem na świat. – W jednym urządzeniu mam tak naprawdę dostęp do wszystkiego. Surfuję po sieci, odbieram i wysyłam e-maile, dzwonię, oglądam filmy. A ponieważ mam go wciąż przy sobie, rzadziej korzystam z telewizora – mówi.
– Panowie się wyemancypowali, uwolnili od nawyku siedzenia godzinami przed telewizorem. Beneficjentami tej postawy stają się portale oraz sieci społecznościowe – zauważa Michał Brański, członek zarządu Grupy O2.
Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter