Wydanie: PRESS 02/2011

Gadżeciarze

Tomasz Wrzesiński, 32-letni pracownik jednego z wydawnictw, żartuje, że nie telewizor, lecz iPhone stał się jego oknem na świat. – W jednym urządzeniu mam tak naprawdę dostęp do wszystkiego. Surfuję po sieci, odbieram i wysyłam e-maile, dzwonię, oglądam filmy. A ponieważ mam go wciąż przy sobie, rzadziej korzystam z telewizora – mówi.
– Panowie się wyemancypowali, uwolnili od nawyku siedzenia godzinami przed telewizorem. Beneficjentami tej postawy stają się portale oraz sieci społecznościowe – zauważa Michał Brański, członek zarządu Grupy O2.


Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.