Wydanie: PRESS 02/2011
Auto na luzie
Ostatnie lata są dla nas niełatwe – przyznaje Przemysław P. Kowalski, właściciel tytułów z ogłoszeniami motoryzacyjnymi „Giełda Samochodowa” i „Auto Market Truck”. – Wszystko przez kryzys w branży transportowej z jednej strony, a z drugiej przejęcie anonsów dotyczących samochodów osobowych przez serwisy internetowe – tłumaczy. Mariusz Majski, współwłaściciel Autogiełdy, wydawcy „Auto Giełdy Dolny Śląsk” i „Auto Giełdy Małopolska – Górny Śląsk”, do przyczyn trudnej sytuacji prasy ogłoszeniowej dodaje wzrost cen papieru i marży kolporterów.
Trudności przeżywa cały segment. Wydawcy stosują różne sposoby przyciągnięcia ogłoszeniodawców, reklamodawców i czytelników.
Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter