Wydanie: PRESS 02/2011

Auto na luzie

Ostatnie lata są dla nas niełatwe – przyznaje Przemysław P. Kowalski, właściciel tytułów z ogłoszeniami motoryzacyjnymi „Giełda Samochodowa” i „Auto Market Truck”. – Wszystko przez kryzys w branży transportowej z jednej strony, a z drugiej przejęcie anonsów dotyczących samochodów osobowych przez serwisy internetowe – tłumaczy. Mariusz Majski, współwłaściciel Autogiełdy, wydawcy „Auto Giełdy Dolny Śląsk” i „Auto Giełdy Małopolska – Górny Śląsk”, do przyczyn trudnej sytuacji prasy ogłoszeniowej dodaje wzrost cen papieru i marży kolporterów.
Trudności przeżywa cały segment. Wydawcy stosują różne sposoby przyciągnięcia ogłoszeniodawców, reklamodawców i czytelników. 


Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.