Wydanie: PRESS 02/2011
Spółki z oczekiwaną odpowiedzialnością
Dzięki transportowi możemy jeść pochodzące z Afryki banany i ciepłe bułeczki prosto z piekarni. Branża ta generuje niemal 12 procent polskiego PKB” – takimi argumentami Grupa Raben przekonuje na specjalnej stronie internetowej, Facebooku i Twitterze oraz na 30 oznakowanych tirach, że „Transport jest potrzebny”. – To jeden z naszych projektów CSR o charakterze edukacyjnym, za pomocą którego chcemy zmienić postrzeganie całej branży – mówi Marta Szymborska, specjalista ds. komunikacji i CSR w należącej do grupy spółce Raben Management Services. – Chcemy pokazać, co robimy, by transport, który jest niezbędny dla funkcjonowania gospodarki, był jednocześnie jak najbardziej przyjazny dla całego otoczenia – dodaje.
Raben jest jedną z firm, które w minionym roku przyjęły dokument określający strategię zrównoważonego rozwoju, uwzględniającą kryteria społecznej odpowiedzialności biznesu na wszystkich płaszczyznach działania, i zaczęły ją wdrażać. Podobnie uczyniły m.in. notowana na giełdzie spółka energetyczna Enea SA i Totalizator Sportowy, który za swój pierwszy raport społeczny otrzymał wyróżnienie w zakończonym w grudniu ub.r. konkursie Raport Społeczny 2010.
Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter