Wydanie: PRESS 02/2011

Francuski łącznik

Connected tv – Internet w telewizorze – to słowo klucz symbolizujące kolejny etap technologicznej ewolucji. Tym razem nie chodzi o transformację telewizora w PC czy komputera w telewizor i stworzenia tzw. PC Media Center. Założeniem connected tv jest, że Internet wzbogaci programową ofertę do tej pory zastrzeżoną dla klasycznych nadawców telewizyjnych. Dzięki connected tv będziemy mieli dostęp do całej serii aplikacji zarezerwowanych dotychczas dla Internetu: oglądania programów telewizyjnych, których nie udało się nam zobaczyć w czasie ich emisji (tzw. catch-up tv), dostęp do platform proponujących wideo na żądanie, informacji praktycznych (pogoda, giełda, programy tv itp.), informacji związanych z nadawanym programem (statystyki w czasie meczów, biografie aktorów itp.), a także dostęp do społecznościowych portali internetowych, możliwość oglądania filmów na YouTube, korzystania ze Skype’a itd. Ponadto w epoce connected tv telewizor staje się również nadajnikiem.


Więcej w lutowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.