E.Wedel i Tymbark tworzą wspólny produkt, który wspiera kampania reklamowa

Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania "Kultowe połączenia pełne przyjemności" (fot. materiały prasowe)
Dwie polskie marki - E.Wedel i Tymbark - stworzyły limitowaną edycję czekolady.
Tabliczki E.Wedel Nadziewana Jabłko-Wiśnia oraz Jabłko-Mięta są dostępne od lutego w sieci Biedronka w małym formacie (100 g). Od marca pojawią się także w szerokiej dystrybucji, w dwóch wersjach - standardowej i dużym formacie (289 g).
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem "Kultowe połączenia pełne przyjemności". Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media.
Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań wspólnych produktów E.Wedel i Tymbark opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication.
(AMS, 21.02.2025)
