Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tymbark w nowej kampanii promuje musy owocowe

Kampanię zrealizowały agencje Brainbox, Trzask i Starcom (fot. materiały prasowe)

Tymbark (Grupa Maspex) wystartował z kampanią "Jak owoc to mus". W trzech spotach przedstawia trzy musy owocowe: jagodę, morelę i malinę, a towarzyszy im utwór Joe Cockera „You Are So Beautiful”. 

Celem kampanii jest pokazanie, że musy Tymbark to produkty o prostym składzie, przygotowane z owoców i bez zbędnych dodatków. Tymbark podkreśla w reklamach transparentność i stawia na jakość.

Działania reklamowe obejmą telewizje, YouTube, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina oraz display.

Kampanię zrealizowały agencje Brainbox, Trzask i Starcom.

?si=EhDtSGW9mvvJKOtQ

(MS, 10.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.