Tymbark w nowej kampanii promuje musy owocowe
10.03.2025, 07:10

Kampanię zrealizowały agencje Brainbox, Trzask i Starcom (fot. materiały prasowe)
Tymbark (Grupa Maspex) wystartował z kampanią "Jak owoc to mus". W trzech spotach przedstawia trzy musy owocowe: jagodę, morelę i malinę, a towarzyszy im utwór Joe Cockera „You Are So Beautiful”.
Celem kampanii jest pokazanie, że musy Tymbark to produkty o prostym składzie, przygotowane z owoców i bez zbędnych dodatków. Tymbark podkreśla w reklamach transparentność i stawia na jakość.
Działania reklamowe obejmą telewizje, YouTube, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina oraz display.
Kampanię zrealizowały agencje Brainbox, Trzask i Starcom.
?si=EhDtSGW9mvvJKOtQ(MS, 10.03.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
