Tiktokerzy włączyli się do kampanii Tymbarku
Główną nagrodą w konkursie są tzw. nerki powstałe we współpracy z Marysią Jeleniewską (fot. materiały prasowe)
Tymbark (Grupa Maspex) rozszerza kampanię „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk” o aktywacje na platformie TikTok.
Tymbark ma filtr na platformie TikTok, w którym marka nawiązała do głównego punktu prowadzonej kampanii, czyli piosenki „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Użytkownicy serwisu, korzystając z filtra, mogą tworzyć własne wariacje piosenki. Do współpracy reklamowej włączyli się polscy tiktokerzy - m.in. Marysia Jeleniewska i Ewelina Ross.
Czytaj też: Disney może liczyć na 9 mld dol. od reklamodawców
Aktywacji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety na wakacje.
(AMS, 21.07.2022)