Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tiktokerzy włączyli się do kampanii Tymbarku

Główną nagrodą w konkursie są tzw. nerki powstałe we współpracy z Marysią Jeleniewską (fot. materiały prasowe)

Tymbark (Grupa Maspex) rozszerza kampanię „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk” o aktywacje na platformie TikTok.

Tymbark ma filtr na platformie TikTok, w którym marka nawiązała do głównego punktu prowadzonej kampanii, czyli piosenki „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Użytkownicy serwisu, korzystając z filtra, mogą tworzyć własne wariacje piosenki. Do współpracy reklamowej włączyli się polscy tiktokerzy - m.in. Marysia Jeleniewska i Ewelina Ross.

Czytaj też: Disney może liczyć na 9 mld dol. od reklamodawców

Aktywacji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety na wakacje.

(AMS, 21.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.