Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney może liczyć na 9 mld dol. od reklamodawców

Koncern Disneya odrabia straty spowodowane pandemią (fot. Wikimedia Commons/Coolcaesar)

The Walt Disney Company pozyskał od reklamodawców zobowiązania na dostarczenie reklam w rekordowej wysokości 9 mld dol. Dotyczy to okresu do końca 2023 roku. Ma to związek z rosnącym popytem na wydarzenia na żywo oraz zainteresowaniem platformą streamingową Disney+.

Właśnie należące do koncernu platformy - Disney+, ESPN+ oraz Hulu - przyniosły 40 proc. tych zobowiązań. Po zastoju spowodowanym pandemią koncern podwaja liczbę organizowanych wydarzeń sportowych i w ogóle relacji na żywo, co sprzyja rozwojowi.

Konkurent na rynku mediów - koncern NBC Universal - w ubiegłym miesiącu informował o swoich umowach z reklamodawcami wynoszących ok. 7 mld dol.

(MAC, 20.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.