Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tymbark powraca z nową aranżacją utworu "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał"

Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu zaplanowana została wielokanałowo (screen: YouTube/Tymbark TV)

Brodka, Król, Igo i Miuosh nagrali dla marki Tymbark (Grupa Maspex) nową wersję utworu "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". Teledysk został stworzony przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

Dwa lata temu marka Tymbark zaprosiła Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino oraz Kwiat Jabłoni do stworzenia reinterpretacji utworu z repertuaru zespołu Skaldowie pt. "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". W tegorocznym składzie każdy z zaangażowanych artystów (Brodka, Król, Igo i Miuosh) wykonał swoją część we własnym stylu – powstał utwór będący połączeniem czterech muzycznych światów zarówno na płaszczyźnie wokalnej, jak i wizualnej. Światy zaprezentowane w klipie stworzone zostały przy użyciu sztucznej inteligencji.

Czytaj też: Łomża w nowej kampanii mówi o "utyskującej" konkurencji. "Do mnie też możecie mówić na TY"

Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat oraz działania z influencerami. Towarzyszy jej aktywacja, w ramach której użytkownicy na dedykowanej stronie mogą m.in. wziąć udział w loterii, skanując kapsle Tymbark.

Za kreację i realizację odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom produkcyjny Moon Films. Booking artystów zapewniło East Eventz. Produkcją muzyczną zajęli się Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego. Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper, zdjęcia zrealizował Maciek Ryter. Za postprodukcję odpowiada Televisor studio, a za dźwięk – Juice Sound. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio kreatywne Lens That, a produkcją strony – Post Sticker. Za organizację loterii odpowiada NAV agency. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom. Za działania z influencerami odpowiada agencja Daily Dose Of Beauty, wsparcie PR zapewnia Hope.

Czytaj też: Organizatorzy Fest Festivalu popełnili przestępstwo, sprzedając bilety – uważa prawnik

(AMS, 08.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.