Łomża w nowej kampanii mówi o "utyskującej" konkurencji. "Do mnie też możecie mówić na TY"
Za kreację odpowiada agencja Brasil (screen: Facebook/Łomża)
Należąca do VanPur marka Łomża odnosi się w nowej kampanii reklamowej do reklamy marki Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej i stwierdza, że "koleżkowie po fachu chyba pozazdrościli, że (...) sobie piwko sączę".
W reklamie występuje aktor Adam Woronowicz, związany z marką Łomża od dwóch lat. Stwierdza, że "do nich (ambasadorów Tyskiego – przyp. red.) to każden jeden może na ty mawiać, no to utyskujo na braki w szacunku", dodając, że do niego powinno się zwracać "Pan Łomżunia".
Czytaj też: Warner Bros. Discovery stracił prawie 2 mln klientów streamingu. Gorzej niż prognozowano
Nawiązuje w ten sposób do reklamy z Piotrem Fronczewskim i Marcinem Dorocińskim, którzy w reklamach Tyskiego namawiają na zwracanie się do nich na "ty" w kampanii "Jesteśmy na TY". Pod koniec spotu Woronowicz mówi: "Nie no, żartowałem. Jaja sobie robię, do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie".
Spot jest częścią letniej akcji promocyjnej "W swoim tempie", w ramach której prowadzona jest loteria. Za kreację kampanii piwa Łomża odpowiada agencja Brasil.
Czytaj też: Marka biżuterii Yes rozwija primaaprilisowy żart i wprowadza do oferty wibratory
(KAP, 04.08.2023)