MediaCom obsługuje Łomżę w obszarze e-sportu i gamingu

Jarosław "Pasha" Jarząbkowski jest ambasadorem marki Łomża (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa MediaCom Warszawa (GroupM/WPP) obsługuje markę Łomża (Van Pur) w obszarze e-sportu i gamingu.
W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za strategię, planowanie i zakup mediów, koncept realizacyjny, pomysły na niestandardowe aktywacje i za wsparcie produkcyjne materiałów. Przygotowaniem i wdrożeniem strategii zajęła się MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka działająca w ramach MediaComu.
Marka Łomża zapowiada, że do końca 2020 roku zrealizuje m.in. aktywacje w ramach partnerstwa z ligą e-sportową CS:GO – ESL Pro Tour i Telewizją Polsat. A jednym z kluczowych elementów obecności marki Łomża (promocja piwa bezalkoholowego Łomża 0,0%) w e-sporcie w tym roku jest strategiczne partnerstwo z Pasha Gaming School (istniejąca od 2019 roku szkoła dla e-sportowców) i z jej twórcą Jarosławem "Pashą" Jarząbkowskim, który został ambasadorem marki Łomża.
„Jest to kontynuacja i poszerzenie wizji marki Łomża 0,0% z ubiegłego roku, gdy byliśmy partnerem strategicznym Łomża Zero Esport Tour, cyklu turniejów gamingowych dla amatorów. W tym roku postawiliśmy na współpracę ze szkołą Pasha Gaming School, bo chcemy wspierać młode talenty już na samym początku ich drogi” - komentuje Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu firmy Van Pur.
(IKO, 22.04.2020)
