Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Woronowicz w kampanii Łomży

(screen Youtube.com/Piwo Łomża)

Van Pur startuje z nową platformą komunikacji marki piwa Łomża, realizowaną pod hasłem "W swoim tempie”.

Kampania 360° potrwa do końca wakacji. Bohaterem reklam jest aktor Adam Woronowicz. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji i w internecie. Zaplanowano również działania w digitalowych kanałach marki.

Platforma komunikacyjna "W swoim tempie” ma wyróżnić Łomżę na tle innych piw. Kampania poprzedzona została wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań marki podkreślającej jej regionalny charakter.

Za kreację i produkcję filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja Brasil Warsaw. Producentem filmowym jest Wojciech Pałys, reżyserem Sam Akina, a operatorem Piotr Sobociński.

(AMS, 11.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.