Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracuj.pl ma nową platformę komunikacyjną

Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu znajduje pracę (screen YouTube.com/Pracuj.pl)

Wystartowała pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl.

Pracuj.pl sięga po zupełnie nowy format w swoich działaniach marketingowych – marka zaprasza odbiorców kampanii do animowanego świata zwierząt, symbolizujących różne charaktery, doświadczenia i zachowania pracowników. Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu, ale także determinacji i przekonaniu o swoich umiejętnościach, znajduje pracę zgodną ze swoimi oczekiwaniami i kompetencjami. W następnych spotach pojawić się mają kolejni zwierzęcy bohaterowie.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. Została ona wybrana do współpracy w wyniku przetargu rozpoczętego na koniec 2019 roku. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Televisor, a ich reżyserem jest Paweł Krzemiński.

Pierwsza odsłona kampanii „W środowisku Pracuj.pl” potrwa do końca marca. Planowany jest szeroki miks mediów, obejmujący ogólnopolskie kanały telewizyjne, digital, serwisy VoD, media społecznościowe oraz współprace influencerskie. Za zakup mediów TV i digital odpowiada agencja K2 Precise. Kampanie performance i video marketing prowadzi zespół promocji online Pracuj.pl. Kampanie w mediach społecznościowych wspiera agencja More Bananas, za współpracę z influencerami odpowiada MCS.agency. Działania PR towarzyszące kampanii wspiera agencja Linkleaders.

Pracuj.pl zdecydowało się na nową ideę kreatywną po serii „Szef i Reszta”, która przez blisko 4 lata wykorzystywana była w działaniach marketingowych. Nowa koncepcja ma pozwolić marce na zróżnicowanie komunikacji Pracuj.pl pod względem promowania serwisu i jego konkretnych funkcji do różnych grup docelowych.

(AMS, 19.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.