Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracuj.pl ma nową platformę komunikacyjną

Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu znajduje pracę (screen YouTube.com/Pracuj.pl)

Wystartowała pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl.

Pracuj.pl sięga po zupełnie nowy format w swoich działaniach marketingowych – marka zaprasza odbiorców kampanii do animowanego świata zwierząt, symbolizujących różne charaktery, doświadczenia i zachowania pracowników. Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu, ale także determinacji i przekonaniu o swoich umiejętnościach, znajduje pracę zgodną ze swoimi oczekiwaniami i kompetencjami. W następnych spotach pojawić się mają kolejni zwierzęcy bohaterowie.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. Została ona wybrana do współpracy w wyniku przetargu rozpoczętego na koniec 2019 roku. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Televisor, a ich reżyserem jest Paweł Krzemiński.

Pierwsza odsłona kampanii „W środowisku Pracuj.pl” potrwa do końca marca. Planowany jest szeroki miks mediów, obejmujący ogólnopolskie kanały telewizyjne, digital, serwisy VoD, media społecznościowe oraz współprace influencerskie. Za zakup mediów TV i digital odpowiada agencja K2 Precise. Kampanie performance i video marketing prowadzi zespół promocji online Pracuj.pl. Kampanie w mediach społecznościowych wspiera agencja More Bananas, za współpracę z influencerami odpowiada MCS.agency. Działania PR towarzyszące kampanii wspiera agencja Linkleaders.

Pracuj.pl zdecydowało się na nową ideę kreatywną po serii „Szef i Reszta”, która przez blisko 4 lata wykorzystywana była w działaniach marketingowych. Nowa koncepcja ma pozwolić marce na zróżnicowanie komunikacji Pracuj.pl pod względem promowania serwisu i jego konkretnych funkcji do różnych grup docelowych.

(AMS, 19.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.