Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery stracił prawie 2 mln klientów streamingu. Gorzej niż prognozowano

Warner Bros. Discovery w najważniejszym segmencie telewizyjnym zmniejszył przychody o 6 proc. (screen: YouTube/HBO Max)

Warner Bros. Discovery na koniec drugiego kwartału zmniejszył o 1,8 mln liczbę subskrypcji swoich serwisów streamingowych w porównaniu do końca pierwszego kwartału 2023 roku. Było ich 95,7 mln, czyli poniżej 96,7 mln prognozowanych przez analityków.

Właściciel m.in. TVN rok do roku zmniejszył o 4 proc. przychody, do 10,36 mld dol., zmniejszając jednak także stratę netto z 1,86 do 1,24 mld dol. Platformy HBO Max i Discovery+ zanotowały 3 mln dol. skorygowanej straty EBITDA. W maju w wyniku ich połączenia powstała nowa platforma Max.

Czytaj też: Netflix wprowadził zakładkę ułatwiającą wybór tytułów do obejrzenia

Najważniejszy dla koncernu segment telewizyjny odnotował spadek przychodów o 6 proc., do 5,76 mld dol. Był to jednak spadek trudny do obliczenia, ponieważ w drugim kwartale ubiegłego roku były inne okoliczności ze względu na fuzję Discovery i WarnerMedia, w wyniku której powstał koncern Warner Bros. Discovery.

Przychody reklamowe zmniejszyły się o 13 proc. do 2,45 mld dolarów. Koncern w sprawozdaniu zaznaczył, że bardziej przyczyniły się do tego wyniki w Stanach Zjednoczonych. Głównie spadek widowni stacji ogólnotematycznych i newsowych, a także słaba koniunktura na rynku reklamowym.

Czytaj też: Viaplay sprzedaje udziały czeskiej PPF Group. Skandynawska platforma wycofa się z Polski

(MAC, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.