Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery stracił prawie 2 mln klientów streamingu. Gorzej niż prognozowano

Warner Bros. Discovery w najważniejszym segmencie telewizyjnym zmniejszył przychody o 6 proc. (screen: YouTube/HBO Max)

Warner Bros. Discovery na koniec drugiego kwartału zmniejszył o 1,8 mln liczbę subskrypcji swoich serwisów streamingowych w porównaniu do końca pierwszego kwartału 2023 roku. Było ich 95,7 mln, czyli poniżej 96,7 mln prognozowanych przez analityków.

Właściciel m.in. TVN rok do roku zmniejszył o 4 proc. przychody, do 10,36 mld dol., zmniejszając jednak także stratę netto z 1,86 do 1,24 mld dol. Platformy HBO Max i Discovery+ zanotowały 3 mln dol. skorygowanej straty EBITDA. W maju w wyniku ich połączenia powstała nowa platforma Max.

Czytaj też: Netflix wprowadził zakładkę ułatwiającą wybór tytułów do obejrzenia

Najważniejszy dla koncernu segment telewizyjny odnotował spadek przychodów o 6 proc., do 5,76 mld dol. Był to jednak spadek trudny do obliczenia, ponieważ w drugim kwartale ubiegłego roku były inne okoliczności ze względu na fuzję Discovery i WarnerMedia, w wyniku której powstał koncern Warner Bros. Discovery.

Przychody reklamowe zmniejszyły się o 13 proc. do 2,45 mld dolarów. Koncern w sprawozdaniu zaznaczył, że bardziej przyczyniły się do tego wyniki w Stanach Zjednoczonych. Głównie spadek widowni stacji ogólnotematycznych i newsowych, a także słaba koniunktura na rynku reklamowym.

Czytaj też: Viaplay sprzedaje udziały czeskiej PPF Group. Skandynawska platforma wycofa się z Polski

(MAC, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.