Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay sprzedaje udziały czeskiej PPF Group. Skandynawska platforma wycofa się z Polski

Viaplay sprzedał już ponad 18 proc. udziałów. A to jeszcze nie koniec (screen: YouTube/Viaplay Polska)

Czeska firma inwestycyjna PPF Group kupiła 6,3 proc. udziałów w Viaplay Group. Skandynawska platforma streamingowa po ogłoszeniu o wycofaniu się z niektórych krajów – w tym z Polski – sprzedała wcześniej 12 proc. akcji Grupie Canal+.

Posunięcie PPF, spółki macierzystej grupy medialnej Central European Media Enterprises (CME), oznacza, że Viaplay sprzedał już w sumie 18,3 proc. udziałów.

Czytaj też: Mimo przejęcia przez Canal+ części akcji Viaplay nadal chce wycofać się z Polski

O sprzedaży dla Canal+ informowano 12 lipca. Tego samego dnia skandynawska grupa medialna odnotowała stratę netto w wysokości 5,9 mld koron szwedzkich, tj. 509 mln euro.

PPF nadal inwestuje w europejski sektor nadawczy, ostatnio zwiększając swój udział w ProSiebenSat.1 do ponad 15 proc., stając się drugim co do wielkości udziałowcem niemieckiej grupy nadawców komercyjnych, zaraz po MFE-MediaforEurope. Nie jest wykluczone, że PPF kupi jeszcze więcej udziałów w Viaplay.

CME prowadzi kanały telewizyjne w Słowenii, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji i Czechach.

Czytaj też: Eksperci: Viaplay przegrał, bo wszystko postawił na jedną kartę – streaming sportu

(MAC, 01.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.