Kasia Moś promuje ubezpieczenie Smart Casco Link4
Kasia Moś występuje w spotach reklamowych Link4 (fot. materiały prasowe)
Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Kasi Moś.
W kampanii Kasia Moś zachęca do zakupu samochodowego ubezpieczenia Smart Casco obejmującego skutki żywiołów, kradzieży i wystąpienia szkody całkowitej. W reklamie śpiewa przerobioną wersję włoskiego przeboju "L'Italiano" Toto Cutugno.
Dla potrzeb kampanii przygotowano dwa 15-sekundowe spoty, za kreację których odpowiada agencja reklamowa Brasil (została wybrana w przetargu w maju br.). Produkcją zajęło się studio produkcyjne Dobro. Spoty wyreżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo. Działania prowadzone są m.in. w stacjach telewizyjnych i internecie.
(IKO, 18.07.2019)