Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Van Pur planuje przetarg związany z marką Łomża

Szczegóły zadań dla agencji jeszcze nie są znane (fot. Pixabay)

Van Pur robi przegląd rynku agencji reklamowych - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Właściciel marki piwa Łomża przygotowuje się do przetargu reklamowego na jej obsługę. Szczegóły zadań dla agencji jeszcze nie są znane - przetarg formalnie nie wystartował, Van Pur robi na razie jedynie rozeznanie na rynku, przygotowując się do tego procesu. Van Pur nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" dotyczące przetargu.

Ostatnią, realizowaną obecnie kampanię Łomży stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania ma potrwać do września. Realizowana jest pod hasłem "Łomża. Znani z piwa". Marka przypomina w niej o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości produktów.

(AMS, 30.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.