Van Pur planuje przetarg związany z marką Łomża
Szczegóły zadań dla agencji jeszcze nie są znane (fot. Pixabay)
Van Pur robi przegląd rynku agencji reklamowych - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Właściciel marki piwa Łomża przygotowuje się do przetargu reklamowego na jej obsługę. Szczegóły zadań dla agencji jeszcze nie są znane - przetarg formalnie nie wystartował, Van Pur robi na razie jedynie rozeznanie na rynku, przygotowując się do tego procesu. Van Pur nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" dotyczące przetargu.
Ostatnią, realizowaną obecnie kampanię Łomży stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania ma potrwać do września. Realizowana jest pod hasłem "Łomża. Znani z piwa". Marka przypomina w niej o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości produktów.
(AMS, 30.07.2020)