Lisner szuka agencji do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej
Od kilku lat Lisner realizuje działania reklamowe z udziałem Michela Morana, ambasadora marki (screen: YouTube/Lisner)
Produkująca przetwory rybne firma Lisner wybiera w przetargu agencję reklamową – dowiedział się "Presserwis".
Lisner nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" dotyczące postępowania. Udało nam się jednak ustalić, że przetarg ma charakter full service. Dotyczy przygotowania i realizacji nowej platformy komunikacyjnej dla marki.
Czytaj też: Beata Kozidrak reklamuje Krakusa. To jej pierwsza kampania od kilku lat
Za obsługę reklamową Lisnera odpowiadają obecnie m.in. GPD (obsługa full service), Opus B i Kerris.
Od kilku lat Lisner realizuje działania reklamowe w oparciu o platformę autorstwa GPD – "To musi być Lisner" z udziałem Michela Morana, ambasadora marki.
Obecnie trwa kampania promująca linię produktów z kurkami, w której Liner i Moran zapraszają do lasu. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja GPD, a produkcją zajęło się GPD Film Studio. Działania obejmują telewizje i przestrzeń online.
Czytaj też: Stanisław Miczel nowym dyrektorem generalnym agencji YOTTA
(AMS, 08.12.2025)










