Kerris odpowiada za kampanię launchującą nowy produkt Lisner Dip

Celem projektu jest zaprezentowanie nowej linii dipów i osadzenie ich w kontekście konsumenckim (fot. materiały prasowe)
Agencja Kerris realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową kategorię produktową marki Lisner - Lisner Dip.
Celem projektu jest zaprezentowanie nowej linii dipów i osadzenie ich w kontekście konsumenckim - wspólnego oglądania filmów i seriali. Inspiracją stały się plakaty filmowe, recenzje oraz motywy znane z festiwali filmowych. Dodatkowym elementem aktywacji jest seeding wśród mikroinfluencerów oraz konkurs skierowany do odbiorców w mediach społecznościowych.
Zakres prac realizowanych przez Kerris obejmuje przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję materiałów kampanijnych, współpracę z twórcami UGC, działania seedingowe wśród mikroinfluencerów, organizację konkursu oraz zakup mediów w kanałach social media.
(AMS, 04.07.2025)
