Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kerris odpowiada za kolejny projekt dla marki Lisner

Agencja Kerris z firmą Lisner współracuje od 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Kerris po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner wygrała kolejny przetarg – tym razem na planowanie i zakup mediów digital.

Agencja odpowiada za kompleksową strategię mediową w kanałach online. Pierwszym wspólnym projektem w tym zakresie jest kampania "Nie followuj, śledź".
Działania obejmują performance marketing w takich kanałach jak TikTok, Instagram, Facebook, YouTube oraz Display & Video 360. Kampania potrwa do końca lipca.

Za koncepcję kreatywną, plan komunikacji i jego realizację, a także produkcję i koordynację współpracy influencerskiej odpowiada Feeders Agency. Wśród zaangażowanych twórców znaleźli się m.in. Michel Moran (ambasador marki Lisner), Doda, Klaudia Sadownik i IFYM Chef.

W 2023 roku agencja Kerris wygrała przetarg na obsługę marki Lisner na Facebooku i Instagramie i odpowiadała za strategię komunikacji, moderację, kampanie reklamowe i współpracę z ambasadorami. Od 2025 roku zakres współpracy został rozszerzony o prowadzenie oficjalnego kanału Lisner na TikToku.

Czytaj też: Błąd marketingowy sztabu Karola Nawrockiego. "Kręci, odwraca kota ogonem"

(AMS, 09.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.