Kerris odpowiada za kolejny projekt dla marki Lisner

Agencja Kerris z firmą Lisner współracuje od 2023 roku (fot. materiały prasowe)
Agencja Kerris po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner wygrała kolejny przetarg – tym razem na planowanie i zakup mediów digital.
Agencja odpowiada za kompleksową strategię mediową w kanałach online. Pierwszym wspólnym projektem w tym zakresie jest kampania "Nie followuj, śledź".
Działania obejmują performance marketing w takich kanałach jak TikTok, Instagram, Facebook, YouTube oraz Display & Video 360. Kampania potrwa do końca lipca.
Za koncepcję kreatywną, plan komunikacji i jego realizację, a także produkcję i koordynację współpracy influencerskiej odpowiada Feeders Agency. Wśród zaangażowanych twórców znaleźli się m.in. Michel Moran (ambasador marki Lisner), Doda, Klaudia Sadownik i IFYM Chef.
W 2023 roku agencja Kerris wygrała przetarg na obsługę marki Lisner na Facebooku i Instagramie i odpowiadała za strategię komunikacji, moderację, kampanie reklamowe i współpracę z ambasadorami. Od 2025 roku zakres współpracy został rozszerzony o prowadzenie oficjalnego kanału Lisner na TikToku.
Czytaj też: Błąd marketingowy sztabu Karola Nawrockiego. "Kręci, odwraca kota ogonem"
(AMS, 09.05.2025)
