YOC zrealizował i prowadzi niestandardową kampanię Ptasiego Mleczka
Kampania będzie prowadzona do września (fot. materiały prasowe)
YOC, technologiczna firma działająca na rynku reklamy digital, przygotowała i prowadzi niestandardową, letnią kampanię limitowanych wersji pianek Ptasie Mleczko.
Działania zarekomendowała agencja mediowa Zenith, zajmującą się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla firmy E. Wedel. Akcja zachęca do mrożenia pianek i spożywania ich na zimno. W działaniach reklamowych YOC Poland zastosowała targetowanie pogodowe i mechanizm Wipe Away.
Czytaj też: Rakiettoni – tak, na cześć Igi Świątek, będzie się nazywał makaron Lubelli
Mechanika kampanii polega na tym, że podczas gorszej pogody odbiorcom wyświetlają się standardowe kreacje z klasycznymi wersjami pianek Ptasie Mleczko, a po przetarciu ekranu (dzięki specjalnemu mechanizmowi Wipe Away) pojawia się informacja o nowych smakach, które można jeść po zamrożeniu. Podczas lepszej pogody ekran wygląda jak pokryty szronem, a po jego „wytarciu”, pojawia się kreacja przedstawiająca nowe, letnie smaki.
Akcja zrealizowana przez YOC Poland jest częścią kampanii, która potrwa do września i obejmuje też działania w innych kanałach: telewizja, outdoor, digital, social media oraz promocje z udziałem influencerów.
Czytaj też: Ievgen Vector dla Press.pl: AI zmienia w branży kreatywnej wszystko i… nic
(KAP, 28.07.2025)










