Najwięcej statuetek w konkursie PR Wings zdobyła firma E.Wedel
Najwięcej statuetek trafiło do E.Wedel (fot. materiały prasowe)
W poniedziałek w Fabryce Norblina w Warszawie wręczono nagrody w konkursie Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
W konkursie PR Wings nagradzane są najbardziej kreatywne i efektywne kampanie PR. Nagrody specjalne SAPR otrzymały kampanie "Gdzie jest tron" (Apollo 360, WCTron) i "Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci" (UNICEF Polska).
Czytaj też: SAR ogłosił listę Marketing Master 2025 - ranking liderów kreatywności, efektywności i innowacyjności
Jednak największym triumfatorem tegorocznej edycji konkursu był E.Wedel, który zdobył trzy statuetki – dwie za projekt "Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA" oraz jedną za kampanię "Daj im szansę".
Po dwie statuetki zdobyły kampanie: "Równomocni" (Ergo Hestia), "Olejomaty – piąty wymiar recyklingu" (Good One PR, EMKA), "Gdzie jest tron" (Apollo 360, WCTron), "Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci" (UNICEF Polska), "Tu logistyka spotyka człowieka" (ConTrust Communication), "Jak Politechnika, to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025" (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich), "Kultowy Panek CarSharing znika z rynku" (Icon Strategies).
Podczas gali przyznano także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka dla osoby o wyjątkowym wkładzie w rozwój branży public relations. W tym roku uhonorowano nią prof. Jerzego Olędzkiego, wykładowcę, teoretyka komunikacji i mentora wielu pokoleń specjalistów PR.
Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP
(KAP, 19.11.2025)










