Nominacje w tegorocznym PR Wings przyznane
Trzy kampanie zostały nominowane w trzech kategoriach (fot. materiały prasowe)
Jury tegorocznej edycji konkursu PR Wings przyznało 75 nominacji 58 kampaniom w kategoriach głównych i sektorowych, a dodatkowo 4 projekty zostały nominowane do Nagrody Specjalnej SAPR. Łącznie zgłoszono 211 projektów w 28 kategoriach.
Trzy kampanie zostały nominowane w trzech kategoriach. Są to:
• Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (zgłaszający: 24/7Communication i E.Wedel);
• Gdzie jest tron (zgłaszający: Apollo 360 oraz WCTron) – nominowany również do Nagrody Specjalnej SAPR;
• Work Sport Balance w Decathlon (zgłaszający: GetHero, Decathlon Polska).
Natomiast 12 kampanii zostało nominowanych w dwóch kategoriach, a pozostałe 42 projekty otrzymały po jednej nominacji.
Nad prawidłowością przebiegu konkursu i głosowania czuwa kancelaria prawna Osborne Clarke. Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Prwings.pl.
Wkrótce ruszy drugi etap głosowania jury, który wyłoni zwycięskie kampanie w każdej z kategorii. Ponadto jury złożone z przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna jednej wyróżniającej się kampanii Nagrodę Specjalną SAPR. Stowarzyszenie wręczy również Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka osobie szczególnie zasłużonej dla rozwoju branży public relations w Polsce.
Nagrody zostaną wręczone 17 listopada w trakcie finałowej gali. "Press" jest patronem medialnym konkursu.
(KAP, 17.10.2025)










