Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominacje w tegorocznym PR Wings przyznane

Trzy kampanie zostały nominowane w trzech kategoriach (fot. materiały prasowe)

Jury tegorocznej edycji konkursu PR Wings przyznało 75 nominacji 58 kampaniom w kategoriach głównych i sektorowych, a dodatkowo 4 projekty zostały nominowane do Nagrody Specjalnej SAPR. Łącznie zgłoszono 211 projektów w 28 kategoriach.

Trzy kampanie zostały nominowane w trzech kategoriach. Są to: 

• Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (zgłaszający: 24/7Communication i E.Wedel);
• Gdzie jest tron (zgłaszający: Apollo 360 oraz WCTron) – nominowany również do Nagrody Specjalnej SAPR;
• Work Sport Balance w Decathlon (zgłaszający: GetHero, Decathlon Polska).

Natomiast 12 kampanii zostało nominowanych w dwóch kategoriach, a pozostałe 42 projekty otrzymały po jednej nominacji.

Nad prawidłowością przebiegu konkursu i głosowania czuwa kancelaria prawna Osborne Clarke. Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Prwings.pl.

Wkrótce ruszy drugi etap głosowania jury, który wyłoni zwycięskie kampanie w każdej z kategorii. Ponadto jury złożone z przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna jednej wyróżniającej się kampanii Nagrodę Specjalną SAPR. Stowarzyszenie wręczy również Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka osobie szczególnie zasłużonej dla rozwoju branży public relations w Polsce.

Nagrody zostaną wręczone 17 listopada w trakcie finałowej gali. "Press" jest patronem medialnym konkursu.

(KAP, 17.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.