211 projektów zgłoszono do konkursu PR Wings
W piątek rozpoczyna się głosowanie jury (fot. materiały prasowe)
Do piątej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, zgłoszono w tym roku rekordowo dużo projektów - 211.
"Największą popularnością cieszyły się kategorie Kampania edukacyjna, ESG i CSR oraz Angażujący event – tam dzieje się dziś najwięcej i te projekty firmy chcą pokazywać. Zgłoszenia nadesłały zarówno agencje PR, międzynarodowe korporacje, banki i znane lokalne firmy, fundacje, stowarzyszenia, jak i instytucje publiczne oraz uczelnie" – informuje Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.
W piątek rozpoczyna się głosowanie głównego jury (95 ekspertów i ekspertek z mediów, biznesu, organizacji branżowych oraz środowiska akademickiego), a także jury Nagrody Specjalnej SAPR przyznawanej przez przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.
Finalistów, czyli autorów najlepszych polskich kampanii PR, poznamy pod koniec października, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.
"Press" jest partnerem medialnym konkursu.
(CP, 19.09.2025)










