Tymbark z kampanią digitalową i influencerską przekąsek Tymbark Smakołyk
15.09.2021, 10:31
Tymbark Smakołyk zadebiutował na rynku w czerwcu br. (fot. materiały prasowe)
Tymbark uruchomił kampanię digitalową swojego nowego produktu Tymbark Smakołyk, który będzie promowany w mediach społecznościowych marki i przez współpracujących z nią influencerów.
Tymbark Smakołyk to przekąska dostępna w dwóch wariantach smakowych w sieci sklepów Lidl. Za kreację graficzną i copywriting akcji promocyjnej odpowiedzialna była agencja AQQ. Kreację wideo stworzył Videomill, za to agencja DDOB odpowiada za kontakt z influencerami. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych marki oraz w aplikacji zakupowej Blix. Zaplanowano również nagrania wideo, w których influencerzy testują nowe produkty.
(KAP, 15.09.2021)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter