Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tymbark z kampanią digitalową i influencerską przekąsek Tymbark Smakołyk

Tymbark Smakołyk zadebiutował na rynku w czerwcu br. (fot. materiały prasowe)

Tymbark uruchomił kampanię digitalową swojego nowego produktu Tymbark Smakołyk, który będzie promowany w mediach społecznościowych marki i przez współpracujących z nią influencerów.

Tymbark Smakołyk to przekąska dostępna w dwóch wariantach smakowych w sieci sklepów Lidl. Za kreację graficzną i copywriting akcji promocyjnej odpowiedzialna była agencja AQQ. Kreację wideo stworzył Videomill, za to agencja DDOB odpowiada za kontakt z influencerami. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych marki oraz w aplikacji zakupowej Blix. Zaplanowano również nagrania wideo, w których influencerzy testują nowe produkty.

(KAP, 15.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.