Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe zespoły i role IPG Mediabrands. Agata Sądel dyrektorką zarządzającą Kinesso

W skład IPG Mediabrands wchodzą agencje Initiative, UM i Kinesso (fot. materiały prasowe)

W grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso, powstały zespoły: growth – pod kierownictwem Magdaleny Sołtan-Zabielskiej i center of excellence – zarządzany przez Michała Tarantę. Stanowisko dyrektorki zarządzającej Kinesso objęła Agata Sądel, która jednocześnie jako chief activation officer odpowiada w grupie za aktywację w kanałach online.

Growth to centralny zespół ekspertów, którzy odpowiadali dotychczas w poszczególnych agencjach grupy za rozwój biznesu, oferty, kompetencji i produktów. Na jego czele stanęła Magdalena Sołtan-Zabielska, związana z IPG Mediabrands od ponad 25 lat, a która przez ostatnie trzy lata jako business acceleration director odpowiadała za projekty z zakresu rozwoju biznesu i optymalizację procesów wewnętrznych.

Czytaj też: Lipton wysłuchał uwag SAR, ale zasad prowadzenia przetargu nie zmienił

Center of excellence skupia ekspertów z obszaru digital, danych, analityki i technologii. Do jego zadań należy identyfikacja nowych rozwiązań, narzędzi i technologii zwiększających efektywność działań i konkurencyjność grupy, zarządzanie portfolio produktów, a także zarządzanie wiedzą i stałe podnoszenie kompetencji digitalowych. Na czele tego kilkuosobowego działu stanął Michał Taranta, ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z 20-letnim doświadczeniem. Z IPG Mediabrands jest związany od 2021 roku, najpierw jako digital director w zespole strategii grupy, a ostatnio na stanowisku director of operations w Kinesso.

Za obszar activation w IPG Mediabrands odpowiada Agata Sądel, która objęła funkcję chief activation officer IPG Mediabrands. Jednocześnie stanęła na czele Kinesso – należącej do IPG Mediabrands agencji performance marketingu.

Czytaj też: Cztery agencje w przetargu Polskiego Radia na kampanię w internecie

(KAP, 20.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.