Nowe zespoły i role IPG Mediabrands. Agata Sądel dyrektorką zarządzającą Kinesso
W skład IPG Mediabrands wchodzą agencje Initiative, UM i Kinesso (fot. materiały prasowe)
W grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso, powstały zespoły: growth – pod kierownictwem Magdaleny Sołtan-Zabielskiej i center of excellence – zarządzany przez Michała Tarantę. Stanowisko dyrektorki zarządzającej Kinesso objęła Agata Sądel, która jednocześnie jako chief activation officer odpowiada w grupie za aktywację w kanałach online.
Growth to centralny zespół ekspertów, którzy odpowiadali dotychczas w poszczególnych agencjach grupy za rozwój biznesu, oferty, kompetencji i produktów. Na jego czele stanęła Magdalena Sołtan-Zabielska, związana z IPG Mediabrands od ponad 25 lat, a która przez ostatnie trzy lata jako business acceleration director odpowiadała za projekty z zakresu rozwoju biznesu i optymalizację procesów wewnętrznych.
Czytaj też: Lipton wysłuchał uwag SAR, ale zasad prowadzenia przetargu nie zmienił
Center of excellence skupia ekspertów z obszaru digital, danych, analityki i technologii. Do jego zadań należy identyfikacja nowych rozwiązań, narzędzi i technologii zwiększających efektywność działań i konkurencyjność grupy, zarządzanie portfolio produktów, a także zarządzanie wiedzą i stałe podnoszenie kompetencji digitalowych. Na czele tego kilkuosobowego działu stanął Michał Taranta, ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z 20-letnim doświadczeniem. Z IPG Mediabrands jest związany od 2021 roku, najpierw jako digital director w zespole strategii grupy, a ostatnio na stanowisku director of operations w Kinesso.
Za obszar activation w IPG Mediabrands odpowiada Agata Sądel, która objęła funkcję chief activation officer IPG Mediabrands. Jednocześnie stanęła na czele Kinesso – należącej do IPG Mediabrands agencji performance marketingu.
Czytaj też: Cztery agencje w przetargu Polskiego Radia na kampanię w internecie
(KAP, 20.11.2024)