Agencja Initiative zdobyła budżet mediowy marki Reeva
14.03.2025, 07:20
Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg marki Reeva i będzie odpowiadała za jej kompleksową obsługę mediową.
Pierwsza kampania marki Reeva realizowana we współpracy z Initiative rozpoczęła się w marcu. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. Marcowa kampania obejmuje działania w telewizji oraz mediach digital. Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.
Reeva to marka zup błyskawicznych i dań instant. Produkty marki są dostępne na ponad 40 rynkach na całym świecie, głównie w Europie i Azji. W Polsce marka zadebiutowała w 2023 roku.
(KAP, 14.03.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
