Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Initiative zdobyła budżet mediowy marki Reeva

Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg marki Reeva i będzie odpowiadała za jej kompleksową obsługę mediową.

Pierwsza kampania marki Reeva realizowana we współpracy z Initiative rozpoczęła się w marcu. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. Marcowa kampania obejmuje działania w telewizji oraz mediach digital. Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.

Reeva to marka zup błyskawicznych i dań instant. Produkty marki są dostępne na ponad 40 rynkach na całym świecie, głównie w Europie i Azji. W Polsce marka zadebiutowała w 2023 roku.

(KAP, 14.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.