UM przejmuje budżet Pekao SA od Sigma Bis

Dotychczas za działania mediowe Pekao SA odpowiadała agencja Sigma Bis (fot. materiały prasowe)
Agencja UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg mediowy na kompleksową obsługę mediową Banku Pekao SA.
Od 2022 roku za planowanie i zakup mediów offline odpowiadała należąca do Orlenu i PZU agencja Sigma Bis. Wcześniej bank współpracował w tym zakresie z Fullsix Media (Havas Media Group).
Za strategię i kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Leo Burnett. Działania digital realizuje Sales&More, a social media - Digital Kingdom.
W marcu doszło do zmian w departamencie marketingu Banku Pekao i na jego czele stanął wieloletni pracownik - Jorge Sanchez. Natomiast Artur Brudnicki awansował na dyrektora w biurze komunikacji marketingowej, a Mikołaj Beda został dyrektorem w biurze sponsoringu, eventów i wizerunku.
(KAP, 04.04.2025)
