Jorge Sanchez kieruje marketingiem Pekao

Jorge Sanchez pracuje w Pekao od ponad 20 lat, przez ostatnie 5 lat był dyrektorem biura marketingu (fot. materiały prasowe)
Bank Pekao przeprowadził zmiany w departamencie marketingu. Na jego czele stanął wieloletni pracownik banku - Jorge Sanchez.
Bank Pekao przeprowadził również zmiany strukturalne i dotychczasowe cztery biura zastąpił dwoma. Artur Brudnicki awansował na stanowisko dyrektora w biurze komunikacji marketingowej, a Mikołaj Beda został dyrektorem w biurze sponsoringu, eventów i wizerunku.
Zmiany mają na celu usprawnienie i spłaszczenie struktury, co ma przełożyć się na efektywniejsze działania marketingowe.
Jorge Sanchez pracuje w Pekao od ponad 20 lat, przez ostatnie pięć był dyrektorem biura marketingu. Realizował działania komunikacyjne 360, a także projekty specjalne i projekty z zakresu sponsoringu sportowego, m.in. UEFA EURO 2012, Pekao Szczecin Open czy Liga Mistrzów UEFA.
Artur Brudnicki pracuje w Pekao od 2018 roku jako dyrektor biura marketingu cyfrowego. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska w mBanku, SMEO, BNP Paribas i BGŻ Optima.
Mikołaj Beda objął stanowisko dyrektora w biurze sponsoringu, eventów i wizerunku. W Pekao pracuje od połowy ub.r. jako dyrektor ds. zarządzania wizerunkiem, nadzorując biuro strategii marki i wizerunku. Wcześniej pracował m.in. w AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Aviva i Generali.
(MS, 20.03.2025)
